marinettes

Direktlänk till inlägg 1 maj 2012

J-kullen 9,5 vecka

Av Annette - 1 maj 2012 19:27

Nu är jag äntligen här med lite bilder och det är då tur att man inte behöver använda rösten här eftersom jag tappat den. Jag har varit utan röst i 2 dagar nu och trots att min Gubbe har hjälpt mig att leta så har vi inte hittat den.

Nu är det bara 2,5 vecka till mina små Älsklingar ska vara flyttfärdiga och det tycker jag är alldeles för kort tid kvar, som tur är får vi behålla Juva en vecka extra. I helgen fick dom här små "skitungarna" gå ut å lufta på sig i rastgården och det var naturligtvis uppskattat.


 

J-kullen 9,5 vecka, från vänster Jamina/Siri, Jazpar/Åke, Juva, Jalena/Berit och Jozeph/Janzon



Jozeph


Jamina


Jazpar


Jalena


Juva


 

Mamma Ellen håller ett vakande öga över sina små. När kattungarna flyttat ska Ellen få ett skönt bad och så hoppas vi att hennes päls växer till sig ordentligt. 

   

   

   

   


 
 
Monica

Monica

1 maj 2012 19:50

De är underbara allihop men Jalena är heeelt otroligt underbar!

http://www.monicap.se

 
Ingen bild

Gunilla m flock

1 maj 2012 21:32

Men oj vad sötisarna ser ut att ha vuxit sen sist!! <3 Tänk, snart kan vi börja nedräkningen! :o) Undrar förresten om det inte är "Gubben" som gömt rösten!? Han ville väl ha lite lugnt och skönt på valborg!! ;o) Kramar från oss alla! Och tack snälla för de fina bilderna. <3

 
Marinettes

Marinettes

2 maj 2012 08:30

Monica: Jalena är en liten solstråle.

Gunilla: Börja inte nedräkningen för tidigt, för efter att jag läst inlägget så tror jag att vi ska behålla Åke några veckor till, hi, hi!!

http://marinettes.bloggplatsen.se

 
Sandra

Sandra

4 maj 2012 17:30

Så stora de är nu! Alla är hur fina som helst men jag tycker jozeph och jazpar är så söta :)

http://vinterna.blogg.se

 
Lena

Lena

5 maj 2012 23:00

Oj vad tiden går !!
Och så mysigt då de får vara ute lite i gräset de små..
Gillar de vita söta tassarna, fast jag gillar nog allt jag
ser med din fina kull..
Superfiningar helt enkelt, hela bunten !

Kramis Lena och sibbarna i Kåge

http://www.miramilaia.se

 
Lotta

Lotta

8 maj 2012 13:45

Härligt för dom att få vistas ute i katthagen, måste vara full rulle hemma hos er nu.

http://clarellis-sibbar.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

8 maj 2012 14:11

Det ser så härligt ut när de kan springa ute i er fina "inhängnad"!
Längtar till lördag när jag får gosa med Siri <3 (Jamina).

Kramar till er alla!
/Karin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annette - 8 juli 2013 11:43

Fr o m 2013 07 01 kommer min Blogg att finnas på min hemsida www.semarinettes.se , jag hälsar både nya och gamla besökare/läsare VÄLKOMNA!        ...

Av Annette - 28 maj 2013 11:17

Idag är det en stor dag på Bergströmsbacken i Bomhus, vår älskade Birma Assar (S*Tirbaves Golden Ikaros) fyller 14 år idag. Vi tycker han är ovanligt pigg för sin ålder och han kommer som vanligt att vila och njuta så gott som hela dagen på altanen e...

Av Annette - 28 maj 2013 11:11


S*Marinette's H-kull, Helix, Hermez/Miller och Heroz/Hjalmar blev 2 år i Söndags. Vi gratulerar hela kullen och hoppas att dom fick något extra godis av sina familjer. Puss på er ungar!!   Far: S*Klintgården's Ramirez Mor: CH S*Spinnsibb's Chaila...

Av Annette - 18 april 2013 10:59

Några färska bilder på våra älsklingar  ! Äldst går först, Birman Assar blir 14 år 28 maj.    Sedan kommer mallgrodan, Birman Ramses alias Kludden, 6 år  Kludden kan balansera han. Här har han bäddat ner sig i husse...

Av Annette - 18 april 2013 09:53

Tyvärr blev det inte som jag lovade i förra inlägget och anledningen är att det hänt så mycket dom senaste månaderna så jag har inte orkat skriva. Min gamla mamma har varit sjuk och vistades en vecka på sjukhus men har repat sig och den 3 apr...

Ovido - Quiz & Flashcards