marinettes

Direktlänk till inlägg 31 mars 2012

Lycklig!

Av Annette - 31 mars 2012 11:38

Måste bara berätta om en av våra kattungeköpare, Karin Holmgren, en jättehärlig tjej som vi har fått chansen att lära känna. Hon är allergisk mot katt men det visade sig att hon klarade av Sibirisk katt efter att ha varit i testhem och testat. Nu äntligen ska hennes dröm om att äga en katt gå i uppfyllelse och vi är så glada att hon och hennes sambo Erik har valt en av våra kattungar.


Jag måste bara visa ett par bilder där man ser hur glad och lycklig Karin är tillsammans med hennes utvalda Jamina som kommer att kallas för Siri  i sin nya familj. Jamina/Siri får inte flytta förrän 18 maj så det kommer att bli en lååååååååång väntan för Karin och Erik.



   



 
 
Lena

Lena

31 mars 2012 22:48

Men så fina bilder.
Man kan verkligen se lyckan lysa på fotot.
Glädje att både kunna ha katt och så få äran att
bli utvald som ny familj till fina Jamina som
jag är så förtjust i.

Önskar den nya familjen lycka till..

Kram Lena och sibbarna från S*Mira Milaia i Kåge

http://www.miramilaia.se

 
Marie

Marie

31 mars 2012 23:32

Underbara bilder på en glad blivande matte! <3 Vi har gjort resan själv och förutom när mina två underbara barn kom, så är nog det här bland det största... För oss är det inte bara en "katt" utan en familjemedlem och ett sätt att leva. Vi är så glada att kunna ha katt igen. Och varje dag påminns vi om det mirakel som det faktiskt är när det trots allergi får ge sig själv och sin familj ynnesten att bo med katt igen <3

Så glad för dig Annette och blivande matte med familj, önskar dem all lycka med sin nya underbart fina Jamina/Siri <3

Kram

http://blogg.sessans.com

 
Gunilla, S*Deltas

Gunilla, S*Deltas

1 april 2012 18:11

Det absolut bästa med att vara testhem är att få se lyckan när testpersonerna faktiskt kan tåla denna ras. Sen spelar det ingen roll om dom köper av mig eller inte, utan bara det att dom kan köpa en egen katt!! ♥

Jag tror ni kommer ha besök av Karin o Erik innan dom får hem sin älskade guldklimp! ;) *kram*

http://www.deltaskatter.nu

 
Margita

Margita

8 april 2012 20:14

Vilka underbara bilder! Det är faktiskt en stor anledning till att vara uppfödare för min del - glädjen man ger människor är bara så givande!

http://sengas.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annette - 8 juli 2013 11:43

Fr o m 2013 07 01 kommer min Blogg att finnas på min hemsida www.semarinettes.se , jag hälsar både nya och gamla besökare/läsare VÄLKOMNA!        ...

Av Annette - 28 maj 2013 11:17

Idag är det en stor dag på Bergströmsbacken i Bomhus, vår älskade Birma Assar (S*Tirbaves Golden Ikaros) fyller 14 år idag. Vi tycker han är ovanligt pigg för sin ålder och han kommer som vanligt att vila och njuta så gott som hela dagen på altanen e...

Av Annette - 28 maj 2013 11:11


S*Marinette's H-kull, Helix, Hermez/Miller och Heroz/Hjalmar blev 2 år i Söndags. Vi gratulerar hela kullen och hoppas att dom fick något extra godis av sina familjer. Puss på er ungar!!   Far: S*Klintgården's Ramirez Mor: CH S*Spinnsibb's Chaila...

Av Annette - 18 april 2013 10:59

Några färska bilder på våra älsklingar  ! Äldst går först, Birman Assar blir 14 år 28 maj.    Sedan kommer mallgrodan, Birman Ramses alias Kludden, 6 år  Kludden kan balansera han. Här har han bäddat ner sig i husse...

Av Annette - 18 april 2013 09:53

Tyvärr blev det inte som jag lovade i förra inlägget och anledningen är att det hänt så mycket dom senaste månaderna så jag har inte orkat skriva. Min gamla mamma har varit sjuk och vistades en vecka på sjukhus men har repat sig och den 3 apr...

Ovido - Quiz & Flashcards