marinettes

Direktlänk till inlägg 24 februari 2012

Ellen & Titus kattungar

Av Annette - 24 februari 2012 22:08

Fem kattungar har Ellen (CH S*Spinnsibb's Chaila Findzovna) och Titus fått ikväll mellan kl 19.12 och 20.32 (ca 20 minuter emellan). Vikterna var mellan 87 - 100 gram, inte så stora alltså.  Det blev två rödmönstrade pojkar, två blåsköldpaddor och en svartsköldpadda, jag tror att flickorna har vitt, vi får titta mer noga i morgon.


Tusen tack och kramar till Ingegerd Alm, S*Almgrynet's, som än en gång kom och var ett stort stöd under förlossningen.


Här kommer ett par bilder på Ellen och hennes bebisar.


   

 
 
Lena

Lena

24 februari 2012 22:18

Men oh så fina !
Jättegrattis till fina kullen..

kramis Lena och sibbarna i Kåge

http://miramilaia.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Gunilla m familj

24 februari 2012 23:10

Ännu en gång STORT GRATTIS!! och tack snälla för de fina bilderna och informationen under kvällen. Hoppas ni nu alla får sova skönt hela natten och ta igen förlorade timmar, så ni kan myyysa hela långa dagen i morgon!!! :O) Kramar från oss alla!!

 
Marie

Marie

24 februari 2012 23:44

Stort stort grattis till kullen, ser så fina ut. Och härligt med en sån varierad färgpalett <3

Kram
Marie

http://blogg.sessans.com

 
Ingen bild

Ingela

25 februari 2012 00:15

åååååååååå va jättesöta. Stort Grattis!

 
Lotta

Lotta

25 februari 2012 11:12

Grattis igen till kullen!
Härliga färger och jag ser fram emot att få följa dom här på bloggen.

http://clarellis-sibbar.bloggplatsen.se

 
Lisbeth

Lisbeth

25 februari 2012 11:22

Stort grattis!! Sååå fina och vilken härlig röd färg det var på pojkarna!
Duktiga, fina Ellen....ge henne en puss från mig!

Kram från Lisbeth

http://tankevagor.blogspot.com

 
Anna-Maria J

Anna-Maria J

29 februari 2012 11:39

Grattis till kullen!

http://www.minjasjuvel.pixbox.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annette - 8 juli 2013 11:43

Fr o m 2013 07 01 kommer min Blogg att finnas på min hemsida www.semarinettes.se , jag hälsar både nya och gamla besökare/läsare VÄLKOMNA!        ...

Av Annette - 28 maj 2013 11:17

Idag är det en stor dag på Bergströmsbacken i Bomhus, vår älskade Birma Assar (S*Tirbaves Golden Ikaros) fyller 14 år idag. Vi tycker han är ovanligt pigg för sin ålder och han kommer som vanligt att vila och njuta så gott som hela dagen på altanen e...

Av Annette - 28 maj 2013 11:11


S*Marinette's H-kull, Helix, Hermez/Miller och Heroz/Hjalmar blev 2 år i Söndags. Vi gratulerar hela kullen och hoppas att dom fick något extra godis av sina familjer. Puss på er ungar!!   Far: S*Klintgården's Ramirez Mor: CH S*Spinnsibb's Chaila...

Av Annette - 18 april 2013 10:59

Några färska bilder på våra älsklingar  ! Äldst går först, Birman Assar blir 14 år 28 maj.    Sedan kommer mallgrodan, Birman Ramses alias Kludden, 6 år  Kludden kan balansera han. Här har han bäddat ner sig i husse...

Av Annette - 18 april 2013 09:53

Tyvärr blev det inte som jag lovade i förra inlägget och anledningen är att det hänt så mycket dom senaste månaderna så jag har inte orkat skriva. Min gamla mamma har varit sjuk och vistades en vecka på sjukhus men har repat sig och den 3 apr...

Ovido - Quiz & Flashcards