marinettes

Direktlänk till inlägg 20 februari 2012

Bolåda

Av Annette - 20 februari 2012 14:43

I helgen plockade vi fram bolådan till Ellen men hon var inte så intresserad, hon letar efter andra ställen, dörrar och lådor ska öppnas, kollas och provbäddas, mycket att göra nu. När hon inte letar boställen så sover eller äter hon och hon vill gärna vara med mig så mycket som möjligt. I morgon ska jag in till Gävle på em men sedan ska jag hålla mig hemma och gosa med Ellen och vänta på kattungarna.


Några nytagna bilder på Ellen och hennes mage.


Här vilar damen i pappas TV-fåtölj.


 

Ganska mycket mage.


 

Ett favoritställe att sova på


 

Ett annat favoritställe att sova på, se så sött magen sticker upp.


 

Här sträcker hon ut sig i hela sin längd, bebisarna passar på att röra sig lite extra.


 

Här har hon lagt sig hos Hjördis för att få lite tvättning bl a.


   

Se så nöjd hon ser ut lilla Prinsessan och snälla Hjördis pysslar gärna om henne.

 
 
Gunilla, S*Deltas

Gunilla, S*Deltas

21 februari 2012 01:33

Oj, vilken härligt stor mage hon har! Blir en spänd väntan tills dom vill titta ut! Håller såklart tummarna för att allt kommer gå bra, att det är lagom stora och lagom många kattungar. ;) *kram*

http://www.deltaskatter.nu

 
Lotta

Lotta

21 februari 2012 08:50

Härlig bild där hon ligger hos Hjördis för att få lite kärlek ♥

http://clarellis-sibbar.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

21 februari 2012 13:44

Så fin Ellen är! Det är så spännande med kattungarna :0), hoppas Ellen hittar ett bra ställe att "boa" på.

 
Sandra

Sandra

21 februari 2012 22:42

Va rund och go hon ser ut!

http://vinterna.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annette - 8 juli 2013 11:43

Fr o m 2013 07 01 kommer min Blogg att finnas på min hemsida www.semarinettes.se , jag hälsar både nya och gamla besökare/läsare VÄLKOMNA!        ...

Av Annette - 28 maj 2013 11:17

Idag är det en stor dag på Bergströmsbacken i Bomhus, vår älskade Birma Assar (S*Tirbaves Golden Ikaros) fyller 14 år idag. Vi tycker han är ovanligt pigg för sin ålder och han kommer som vanligt att vila och njuta så gott som hela dagen på altanen e...

Av Annette - 28 maj 2013 11:11


S*Marinette's H-kull, Helix, Hermez/Miller och Heroz/Hjalmar blev 2 år i Söndags. Vi gratulerar hela kullen och hoppas att dom fick något extra godis av sina familjer. Puss på er ungar!!   Far: S*Klintgården's Ramirez Mor: CH S*Spinnsibb's Chaila...

Av Annette - 18 april 2013 10:59

Några färska bilder på våra älsklingar  ! Äldst går först, Birman Assar blir 14 år 28 maj.    Sedan kommer mallgrodan, Birman Ramses alias Kludden, 6 år  Kludden kan balansera han. Här har han bäddat ner sig i husse...

Av Annette - 18 april 2013 09:53

Tyvärr blev det inte som jag lovade i förra inlägget och anledningen är att det hänt så mycket dom senaste månaderna så jag har inte orkat skriva. Min gamla mamma har varit sjuk och vistades en vecka på sjukhus men har repat sig och den 3 apr...

Ovido - Quiz & Flashcards