marinettes

Alla inlägg den 29 januari 2012

Av Annette - 29 januari 2012 14:20

Jag har inte gjort så många inlägg i bloggen under januari och anledningen är att vi beslutade att omplacera Izelie för några veckor sedan (5 januari) och det har varit så otroligt tungt och ledsamt för oss så jag har inte orkat skriva om det tidigare. Vi hade så mycket planer för den här vackra tjejen men tyvärr blir det inte alltid som man önskar och vill.


Mamma Bonny och Ellen har hela tiden tyckt att Izelie borde av flyttat med sina syskon i höstas, dom har inte accepterat Izelie utan har bara fräst åt henne när hon kommit för nära och det hände ju titt som tätt då hon ville leka och busa med tanterna. Vi trodde förstås att det skulle bli bättre men tyvärr så blev det inte det och vi såg på Bonny att hon började bli mer och mer orolig.


Igår var jag äntligen och hälsade på Izelie och visst var det jobbigt och ja, det blev många tårar men jag såg med egna ögon att hon har det jättebra hos Rebecca och Jonathan och jag önskar dom Lycka till med "vår" lilla älskling.

Kanske hon dyker upp på någon utställning så småningom.


Här är en av dom sista bilderna vi tog på Izelie.


 

Skapa flashcards